آرشیو مهر ماه 1402

تخصص تیم ما تولید و توزیع قطعات جلوبندی خودرو است.

پک جلوبندی پژو 405 یک محصول متفاوت

۲۳ بازديد
پک جلوبندی ۴۰۵ یک محصول جدید از پارت لوکس است. این پک با هدف خرید مقرون به صرفه برای مشتریان(چه تک و چه عمده) تهیه شده است.
بهترین مارک مجموعه جلوبندی ۴۰۵، برندی است که بتواند مشتریان را از نظر کیفیت، دوام، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی اعم از گرما و سرما، گارانتی، تعداد قطعات، قیمت مناسب و بسته بندی شیک راضی نگه دارد. قیمت پک جلوبندی پژو از سایر پک‌ها نسبت به کیفیت بسیار مناسب‌تر است و تعویض رایگان در صورت مشکل هم ارائه می‌شود.
خرید عمده پک جلوبندی به صرفه‌تر است چرا که از مزایایی مانند استاندارد بودن قطعات، ضمانت یکساله، تخفیف قیمت و بسته بندی شرکتی برخوردار است. برای خرید اینترنتی پک جلوبندی پژو ۴۰۵ می‌توانید به وبسایت پارت لوکس مراجعه کنید.

خرید عمده لوازم یدکی

۴ بازديد
خرید عمده لوازم جلوبندی یک نیاز اساسی برای فروشندگان لوازم یدکی در سراسر کشور است. پارت لوکس، یک شرکت تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو است که می تواند به فروشندگان لوازم جلوبندی کمک کند. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش عمده قطعات جلوبندی خودروهای سبک سواری فعالیت می کند. قطعات این تولید کننده با کیفیت خدمات و کیفیت کالا متمایز می شود.
شما می توانید بهترین قطعات جلوبندی برندهای سایپا و ایران خودرو را با شرایط مناسب از این شرکت تهیه کنید. خرید عمده از تولیدکننده مزایایی مانند تکمیل بودن سبد کالا، داشتن نشان استاندارد بر روی قطعات، ضمانت یکساله، قیمت مناسب، خرید بدون واسطه و ارسال سریع را به شما می دهد. همچنین، قطعات پارت لوکس دارای شناسه کالا هستند و امکان ارسال به تمام نقاط ایران از طریق اتوبوس، باربری و قطار وجود دارد. همچنین، مشاوره خرید رایگان ارائه می شود.
برای خرید قطعات یدکی بویژه قطعات جلوبندی می توانید از طریق سایت پارت لوکس اطلاعات بیشتری کسب کنید.